Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача"* покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, отриманих у магазині YUCOS.COM.UA, за умови виконання всіх норм передбачених Законом
Товари, що НЕ підлягають обміну/поверненню
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
- Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;
- Пошкоджено або відсутнє упакування товару;
- Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;
- Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.
До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
- парфумерно-косметична продукція;
- Засоби для догляду за обличчям та тілом.
Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні у відділенні Нової Пошти на цілісність упаковки, збереження та наявність усіх позицій згідно з чеком.
У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.
У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти замовлення при отриманні. У іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.
Як зробити обмін/повернення товару?
Виконати обмін/повернення товару можна надіславши товар Новою поштою за адресою
При обміні/поверненні товару у магазині, менеджер оцінить стан товару та можливість виконати його повернення чи обмін на відповідний у межах закону України. При необхідності виконати повернення менеджер зробить запит до бухгалтерії на повернення коштів готівкою або за реквізитами картки покупця.
При необхідності здійснити обмін/повернення товару через Нову Пошту:
- Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину;
- Надішліть товар Новою Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський брак та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;
- Менеджери отримають ваше повернення/обмін та перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;
- За потреби обміну, співробітники складу відправляють відповідний товар за вашими даними.
За необхідності повернення коштів, менеджер робить запит до бухгалтерії. Повернення коштів проводиться протягом 3х робочих днів
Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім заводського браку чи помилок складу.
ВАЖЛИВО! Виробник залишає за собою право в будь-який момент, без обов'язкового повідомлення, вносити зміни в комплектацію, дизайн упаковки та характеристики, що не погіршують якість товару.
Задати питання стосовно обміну та повернення Ви можете звернувшись на гарячу лінію магазину.
*відповідно до законодавства України парфюмерно-косметичні вироби належної якості (в т.ч. дермакосметичні засоби), не підлягають поверненню. (Постанова Кабінету міністрів України №172 (від 19 березня 1994 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text)